... ΚΑΙ ΟΜΠΡΕΛΕΣ TOY AUGUST RENOIR
Αναλύσαμε το έργο μέσα από το συλλογιστικό μοτίβο με στόχο την ερμηνεία και την αιτιολόγηση
Τι συμβαίνει;(Διατύπωσε μια εκτίμηση για το έργο) Τι σε κάνει να το λες αυτό;(Ενίσχυσε με επιχειρήματα με πράγματα που βλέπεις ,που αισθάνεσαι ,που γνωρίζεις)
Τι βλέπεις;(άνθρωποι,άντρες γυναίκες και παιδιά,κάποιοι κρατάνε ομπρέλες,η κοπέλα κρατάει καλάθι.και το κοριτσάκι στεφάνι,ο άντρας είναι πολύ ευγενικός (κρατάει την ομπρέλα )Που βρίσκονται; τι κάνουν;(στο δρόμο ή στην πλατεία και κρατάνε ομπρέλες,)Γιατί κρατάνε ομπρέλες;τι καιρό έχει;ποια εποχή είναι;(Βρέχει και είναι φθινόπωρο,πάνε στην αγορά,είναι σε άλλη εποχή,δεν φοράμε τέτοια ρούχα σήμερα ,ούτε πάμε για ψώνια με καλάθι.Τι ρούχα φοράνε;(περιγραφή)Σήμερα που βρέχει... τι ρούχα θα φορούσαμε;Τι θα χρειαζόμασταν; (Αδιάβροχα γαλότσες ,θα κρατούσαμε και ομπρέλα )Ποια χρώματα αναγνωρίζεις;ποιο χρώμα κυριαρχεί στον πίνακα;(μπλε- σκούρο, ανοιχτό)Φαντάσου ότι βρίσκεσαι μέσα στον πίνακα.Τι θα μπορούσες να ακούσεις;(τι βροχή,ομιλίες)Πως θα ένοιωθες;
Δημιουργούμε διαλόγους
(Τι θα μπορούσε να λέει η μαμά στο κοριτσάκι,τι θα μπορούσε να λέει ο άντρας στην κοπέλα;
Τι τίτλο θα έδινες στο έργο;Ποιος είναι ο ζωγράφος;Σε ποιο μέρος είναι;(Δίνονται πληροφορίες)
Ζωγραφίζουμε ομπρέλες σε αποχρώσεις του μπλε.
Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε τις αποχρώσεις του μπλε;Ποια χρώματα χρησιμοποιούμε;Πότε χρησιμοποιούμε σκούρα χρώματα και πότε ανοιχτά(φως -σκιά)
Θαυμάσια...όλα Νίνα!!!!Πολλά μπράβο σε όλους σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή