Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΛΕ ...

...  ΚΑΙ  ΟΜΠΡΕΛΕΣ  TOY    AUGUST  RENOIR



Αναλύσαμε το έργο μέσα από το συλλογιστικό μοτίβο με στόχο την ερμηνεία και την αιτιολόγηση
Τι συμβαίνει;(Διατύπωσε μια εκτίμηση για το έργο) Τι σε κάνει να το λες αυτό;(Ενίσχυσε με επιχειρήματα με πράγματα που βλέπεις ,που αισθάνεσαι ,που  γνωρίζεις)
Τι βλέπεις;(άνθρωποι,άντρες γυναίκες και παιδιά,κάποιοι  κρατάνε ομπρέλες,η κοπέλα κρατάει καλάθι.και το κοριτσάκι στεφάνι,ο άντρας είναι πολύ ευγενικός (κρατάει την ομπρέλα )Που βρίσκονται; τι κάνουν;(στο δρόμο ή στην πλατεία και κρατάνε ομπρέλες,)Γιατί κρατάνε ομπρέλες;τι καιρό έχει;ποια εποχή είναι;(Βρέχει και είναι φθινόπωρο,πάνε στην αγορά,είναι σε άλλη εποχή,δεν φοράμε τέτοια ρούχα σήμερα ,ούτε πάμε για ψώνια με καλάθι.Τι ρούχα φοράνε;(περιγραφή)Σήμερα που βρέχει... τι ρούχα θα φορούσαμε;Τι θα χρειαζόμασταν; (Αδιάβροχα γαλότσες ,θα κρατούσαμε και ομπρέλα )Ποια χρώματα αναγνωρίζεις;ποιο χρώμα κυριαρχεί στον πίνακα;(μπλε- σκούρο, ανοιχτό)Φαντάσου ότι βρίσκεσαι μέσα στον πίνακα.Τι θα μπορούσες να ακούσεις;(τι βροχή,ομιλίες)Πως θα ένοιωθες;
Δημιουργούμε διαλόγους
(Τι θα μπορούσε να λέει η μαμά στο κοριτσάκι,τι θα μπορούσε να λέει ο άντρας στην κοπέλα;
Τι τίτλο θα έδινες στο έργο;Ποιος είναι ο ζωγράφος;Σε ποιο μέρος είναι;(Δίνονται πληροφορίες)
Ζωγραφίζουμε ομπρέλες σε αποχρώσεις του μπλε.
Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε τις αποχρώσεις του μπλε;Ποια χρώματα χρησιμοποιούμε;Πότε χρησιμοποιούμε σκούρα χρώματα και πότε ανοιχτά(φως -σκιά)



1 σχόλιο: