Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

Ενας πιγκουίνος...όχι και τόσο τέλειος!

                            και  "ο μεγάλος χνουδωτός" ήρωες των ιστοριών  της αγαπημένης μας  Γιολάντας  Τσορώνη -Γεωργιάδη  μας γοητεύουν!
"Μπαίνοντας στη θέση τους"  προσπαθούμε  να κατανοήσουμε τις σκέψεις  και τα συναισθήματα τους.Αξιοποιούμε τις ρουτίνες σκέψης  της ομάδας Harvard project zero"εξερευνώντας  απόψεις"

 Ενας πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος

Step Inside:Perceive-Know-Care about
(Mπαίνω στη θέση του άλλου: Αντιλαμβάνομαι -Γνωρίζω -Φροντίζω )
Χρησιμοποιούμε το μοτίβο αυτό όταν θέλουμε οι μαθητές  να διευρύνουν την σκέψη τους και να κοιτάξουν με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα. 
Επιλέγουμε ένα ήρωα της ιστορίας  και καταγράφουμε τις απόψεις μας
Με τρεις βασικές ερωτήσεις καθοδηγούμε  τα παιδιά.
1.Τι μπορεί να σκέφτεται ή να αισθάνεται ο συγκεκριμένος ήρωας
2.Τι μπορεί να γνωρίζει ή να πιστεύει ;
 3.Τι είναι αυτό για το οποίο  νοιάζεται και  φροντίζει.

.
με αφορμή την ιστορία ζωγραφίζουμε  πιγκουίνους

  και στέλνουμε  κάρτες στα αγαπημένα μας πρόσωπα, 


Χρησιμοποιούμε  και εδώ το  ίδιο  μοτίβο σκέψης"Αντιλαμβάνομαι -γνωρίζω- φροντίζω"


ζωγραφίζουμε πολικές αρκούδες με στένσιλ
                                                       και πορτραίτα  με λαδοπαστέλ








4 σχόλια: