Tαξιδεύοντας με τον καπετάν ΣΟΣ και την παρέα του θα γνωρίσουμε την Μεσόγειο θα δούμε τα προβλήματα της , τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν και θα βρούμε λύσεις και τρόπους να βοηθήσουμε!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
ΑΠΕΙΛΕΣ
"Ο ΠΛΑΝΉΤΗΣ ΓΗ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ"
Φοράμε τα χρωματιστά καπέλα μας και σκεφτόμαστε!
Η μέθοδος των έξι καπέλων τοu Edward De Bono δημιουργήθηκε για να παρουσιάσει τις διάφορους μεθόδους σκέψης που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι σε περιπτώσεις επίλυσης προβλημάτων.
Τα καπέλα της σκέψης είναι μια σημαντική τεχνική που βοηθά τα παιδιά :
- στην απόκτηση σφαιρικής και όχι μονοδιάστατης αντίληψης των πραγμάτων
- στην επιτυχή επίλυση των προβλημάτων
- στην κοινωνικοποίηση και απόκτηση δεξιοτήτων
- στην ενεργό συμμετοχή για απόκτηση της γνώσης με το παιχνίδι και την χαρά της γνώσης
Παρουσίαση στα παιδιά της θεωρίας των 6 καπέλων της σκέψης
σημασία των χρωμάτων και παρουσίαση του προβλήματος.
Το νόημα του κάθε καπέλου
ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:Πληροφορίες Δεδομένα. ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Νέες ιδέες Δημιουργικότητα ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΕΛΟ: Αρνητική σκέψη,Απαισιοδοξία,Προβλήματα. ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Θετική σκέψη,Λύσεις στα προβλήματα του Μαύρου καπέλου,Αισιοδοξία. ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Συναισθήματα. ΜΠΛΕ ΚΑΠΕΛΟ: Γενική Εποπτεία,Έλεγχος
ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:Πληροφορίες Δεδομένα. ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Νέες ιδέες Δημιουργικότητα ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΕΛΟ: Αρνητική σκέψη,Απαισιοδοξία,Προβλήματα. ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Θετική σκέψη,Λύσεις στα προβλήματα του Μαύρου καπέλου,Αισιοδοξία. ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Συναισθήματα. ΜΠΛΕ ΚΑΠΕΛΟ: Γενική Εποπτεία,Έλεγχος
ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
Κάποια θαλάσσια ζώα κινδυνεύουν να εξαφανιστούν!Ο καπετάν ΣΟΣ μας ζήτησε να τον βοηθήσουμε!Τι μπορούμε να κάνουμε!
ΜΠΛΕ ΚΑΠΕΛΟ:Προγραμματισμός για δράση
Τι σκεφτόμαστε για το θέμα;Πως θα οργανώσουμε την σκέψη μας;Διαμόρφωση ομάδων 4 ατόμων ανάλογα με το χρώμα των καπέλων.
ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:Τι πληροφορίες χρειαζόμαστε;Ο καπετάν ΣΟΣ τι πληροφορίες βρίσκει; που τις βρίσκει;Εμείς τι γνωρίζουμε; Τί θέλουμε να μάθουμε;πως θα αποκτήσουμε πληροφορίες;
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ποιά θαλάσσια ζώα κινδυνεύουν να εξαφανιστούν;Στις ελληνικές θάλασσες ποιά ζώα κινδυνεύουν;
ποιές είναι οι απειλές;Ποιά είναι τα δικαιώματα των ζώων και ποιά καταπαντούνται;Τι θα συνέβαινε στον πλανήτη μας άν εξαφανιζόταν η θάλασσα;
Η ομάδα με το άσπρο καπέλο παρουσιάζει στην ολομέλεια τις πληροφορίες που βρίσκει.
Τα θαλάσσια ζώα υπο εξαφάνιση στις ελληνικές θάλασσες
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Ας γνωριστούμε!ας συστηθούμε!
Βλέπουμε τα video απο τη σειρά"ο θαυμαστός κόσμος των ζώων "και γνωρίζουμε τα θαλάσσια ζώα υπο εξαφάνιση,τα χαρακτηριστικά τους ,τις συνήθειες τους,τι τρώνε ,πως ζούνε και βρίσκουμε στο χάρτη τις θάλασσες που ζούνε.Μαθαίνουμε για τους ωκεανούς ,για την θάλασσα μας "τη Μεσόγειο" τα κράτη που περιβρέχει και για τα πελάγη μας.Παίζουμε παιχνίδια στο διαδρατικό και επιτραπέζια.Συμπληρώνουμε φύλλα εργασίας γλωσσικά και μαθηματικά.Διαβάζουμε το ποίημα "Μεσόγειος"και ακούμε το παράπονο της! Έχει μετατραπεί σ'εναν απέραντο σκουπιδότοπο!
Ακούμε ήχους δελφινιών και άλλων θηλαστικών και προσπαθούμε να αναγνωρίσουμε τις φωνές τους.Χωριζόμαστε σε ομάδες φτιάχνουμε ηχοιστορίες με ήχους της θάλασσας και τις παίζουμε διαβάζοντας τις παρτιτούρες που ζωγραφίσαμε.
η ιδέα για τις ηχοιστορίες απο το αγαπημένο blog της Ειρήνης
Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη!!!
Ταυτότητες ζώων(γράφουμε τα στοιχεία τους: όνομα,χρωμα,μήκος,βιότοπος)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΟΥΛΕΣ ΦΩΚΙΕΣ(ιδέα απο το pinterest...συγνώμη δεν θυμάμαι τον σύνδεσμο!)
ΖΩΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ EΔΩ
ΘΕΡΜΑ -ΨΥΧΡΑ ΧΡΏΜΑΤΑ
όπως στα έργα του Ted Harrison
ΖΩΓΡΑΦΊΖΩ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΜΟΥ
Μάντεψε την ιστορία της αναπαράστασης του αγγείου
Παρατηρούμε προσεκτικά την αναπαράσταση.Τι βλέπεις;Ποιά ζώα διακρίνεις;Ποιός μπορεί να είναι αυτός ο άνθρωπος;Μπορούμε να φτιάξουμε μια ιστορία;Ποιός θα είναι ο ήρωας της ιστορίας μας;Πως νοιώθειο ήρωας;Τί μπορεί να συμβαίνεινει εδώ;Τί θέλει να κάνει;Τι έγινε πρίν την σκηνή;Τί θα γίνει μετά;Ποιά ζώα βοήθησαν τον ήρωα;Ποιά του δημιούργησαν προβλήματα;
Υπεραλίευση-Δίχτυα
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΑ
Καθοδηγούμενος αυτοσχεδιασμός: Μουσική Σπανουδάκη¨θάλασσα"
Μια μέρα απο την ζωή μιας φώκιας
Γινόμαστε φώκιες και βλέπουμε πως περνάνε την μέρα τους.Πως ξυπνάνε ,πως βρίσκουν την τροφή τους ,πως παγιδεύονται στα δίχτυα,
Γινόμαστε φώκιες και βλέπουμε πως περνάνε την μέρα τους.Πως ξυπνάνε ,πως βρίσκουν την τροφή τους ,πως παγιδεύονται στα δίχτυα,
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝΤΑΙ;
ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Τι μπορούμε να κάνουμε εμείς;Πως μπορούμε να προστατέψουμε τα ζωάκια;Βοηθούμε με όποιον τρόπο μπορούμε!
Άν δούμε ένα πληγωμένο ζώο τηλεφωνούμε στο λιμεναρχείο και το αναφέρουμε στις διάφορες οργανώσεις που το προστατεύουν.Δεν πάμε σε τσίρκο με ζώα.(Τα ζώα δεν αντέχουν την αιχμαλωσία)
Άν δούμε ένα πληγωμένο ζώο τηλεφωνούμε στο λιμεναρχείο και το αναφέρουμε στις διάφορες οργανώσεις που το προστατεύουν.Δεν πάμε σε τσίρκο με ζώα.(Τα ζώα δεν αντέχουν την αιχμαλωσία)
Τα φροντίζουμε τα ταίζουμε και γινόμαστε η φωνή τους.
Προστατεύουμε τον πλανήτη μας μαζί και τα ζωάκια του.
Προστατεύουμε τον πλανήτη μας μαζί και τα ζωάκια του.
Η φώκια μονάχους μονάχους στην παραλία της γειτονιάς μας την εποχή του ζευγαρώματος(αρσενικός με πληγωμένη την ουρά)
Στα Εθνικά μας Θαλάσσια Πάρκα προστατεύουμε τα θαλάσσια ζώα υπο εξαφάνιση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΑΣΠΡΟΥ ΚΑΠΕΛΟΥ
Στη Ζάκυνθο η ωοτοκία της καρέτα-καρέτα και στη Αλλόνησο η φώκια μονάχους-μονάχους και άλλα θαλάσσια ζώα.
ΟΡΓΑΝΏΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ (ΑΣΠΡΟ ΚΑΠΕΛΟ)
ΜΑΥΡΟ ΚΑΠΕΛΟ:Γιατί να τα προστατέψουμε;Κόβουν τα δίχτυα των ψαράδων, και δεν μπορούμε να έχουμε ψαράκια να τρώμε!Εχουν αρρώστιες,μας δημιουργούν προβλήματα!Εμείς είμαστε μικροί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα!
ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Δίνει λύσεις στα προβλήματα του μαύρου καπέλου.
να τα φροντίζουμε και να γίνονται καλά ,το θαλάσσιο οικοσύστημα κινδυνεύει και μαζι κινδυνεύουμε και εμείς.Αν δούμε ένα ζώο στην παραλία ενημερώνουμε τους γονείς μας και τηλεφωνούν στο λιμεναρχείο.Δεν πετάμε σακκούλες και σκουπίδια στην παραλία,λίγα ψαράκια μας φτάνουν !Δεν αγοράζουμε διακοσμητικα που προέρχονται απο ζώα τις θάλασσας.Να αγαπάμε και να σεβώμαστε τα ζώα γιατί είναι οι καλύτεροι φίλοι μας.
ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ:Συναισθήματα
Αν είμασταν ζωάκια και μας βασάνιζαν,μας στερούσαν την ελευθερία,παγιδευόμασταν στα δίχτυα,δεν βρίσκαμε να φάμε και τρώγαμε σακούλες και σκουπίδια πως θα νοιώθαμε;
Τι νοιώθουμε βλέποντας ή ακούγοντας αυτα που παθαίνουν τα ζώα απο τους ανθρώπους.
Πως νοιώθουν τα ζώα;
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Η ΑΦΙΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΆΝΤΗ
Είδαμε το video , συζητήσαμε και παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια,μάθαμε λέξεις απο την γλώσσα του Αλ.Παπαδιαμάντη
η ιδέα με τα φύλλα εργασίας απο το αγαπημένο blog Πυθαγόρειο της Μαρίας
Ευχαριστώ πολύ Μαρία!!!
Διαβάσαμε το ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά "Η αχόρταγη φάλαινα " με την βοήθεια των καπέλων της σκέψης του De Bono.Το ασπρο καπέλο μας έδωσε πληροφορίες για τον συγγραφέα,τον εικονογράφο .τον ήρωα,τον τόπο.Το κίτρινο καπέλο ζωγράφισε τι του άρεσε.το μαύρο καπέλο ζωγράφισε τι δεν του άρεσε.Το κόκκινο καπέλο μας είπε πως ένοιωθε βλέποντας και ακούγοντας το ποίημα.το πράσινο καπέλο έδωσε έναλλακτικό τέλος και το γαλάζιο καπέλο μας έδωσε το μήνυμα του συγγραφέα.
Με αφορμή το ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά "η λαίμαργη φάλαινα" αναρωτηθήκαμε τι θα γινόταν αν εξαφανιζόταν η θάλασσα;
Απαντήσεις:Δεν θα υπήρχαν τα ζωάκια της θάλασσας,δεν θα υπήρχαν βαπόρια ,δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε θαλάσσια σπορ, δεν θα υπήρχαν θαλάσσια επαγγέλματα, δεν θα υπήρχε ο κύκλος του νέρού,ο πλανήτης μας δεν θα ήταν γαλάζιος,δεν θα είχαμε νερό,και δεν θα υπήρχε ζωή στον πλανήτη μας.
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ
Τι είναι τροφικές αλυσίδες;σειροθέτηση εικόνων και ζωγραφική
Η ιδέα απο το αγαπημένο blog Νηπιαγωγείο με Φαντασία της Βασιλικής
Ευχαριστώ πολύ Βάσω!!!
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΤΟΥ HOKUSAI
Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ
Θα μπορούσαμε να προστατέψουμε τα ζώα σε μια κιβωτό όπως ο Νώε;
Παρατηρούμε έργα ζωγραφικής ,ζωγραφίζουμε την κιβωτό με τα ζώα και γράφουμε τα ονόματα τους
Πως νοιώθουν τα ζώα;
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Η ΑΦΙΣΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΓΙ ΤΗΣ ΦΩΚΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΥ ΠΑΠΑΔΙΑΜΆΝΤΗ
Είδαμε το video , συζητήσαμε και παίξαμε γλωσσικά παιχνίδια,μάθαμε λέξεις απο την γλώσσα του Αλ.Παπαδιαμάντη
Ευχαριστώ πολύ Μαρία!!!
Διαβάσαμε το ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά "Η αχόρταγη φάλαινα " με την βοήθεια των καπέλων της σκέψης του De Bono.Το ασπρο καπέλο μας έδωσε πληροφορίες για τον συγγραφέα,τον εικονογράφο .τον ήρωα,τον τόπο.Το κίτρινο καπέλο ζωγράφισε τι του άρεσε.το μαύρο καπέλο ζωγράφισε τι δεν του άρεσε.Το κόκκινο καπέλο μας είπε πως ένοιωθε βλέποντας και ακούγοντας το ποίημα.το πράσινο καπέλο έδωσε έναλλακτικό τέλος και το γαλάζιο καπέλο μας έδωσε το μήνυμα του συγγραφέα.
Με αφορμή το ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά "η λαίμαργη φάλαινα" αναρωτηθήκαμε τι θα γινόταν αν εξαφανιζόταν η θάλασσα;
Απαντήσεις:Δεν θα υπήρχαν τα ζωάκια της θάλασσας,δεν θα υπήρχαν βαπόρια ,δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε θαλάσσια σπορ, δεν θα υπήρχαν θαλάσσια επαγγέλματα, δεν θα υπήρχε ο κύκλος του νέρού,ο πλανήτης μας δεν θα ήταν γαλάζιος,δεν θα είχαμε νερό,και δεν θα υπήρχε ζωή στον πλανήτη μας.
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ
Τι είναι τροφικές αλυσίδες;σειροθέτηση εικόνων και ζωγραφική
Η ιδέα απο το αγαπημένο blog Νηπιαγωγείο με Φαντασία της Βασιλικής
Ευχαριστώ πολύ Βάσω!!!
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΥΜΑ ΤΟΥ HOKUSAI
Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΝΩΕ
Θα μπορούσαμε να προστατέψουμε τα ζώα σε μια κιβωτό όπως ο Νώε;
Παρατηρούμε έργα ζωγραφικής ,ζωγραφίζουμε την κιβωτό με τα ζώα και γράφουμε τα ονόματα τους
Ζωγραφίσαμε σε σταγόνα γιατι το μεγαλύτερο μέρος του πλανήτη μας καλύπτεται απο νερό.Χωρίς το νερό δεν θα υπήρχε ζωή γιατί χωρίς νερό δεν μπορούμε να ζήσουμε !
Σκεφτήκαμε με τα καπέλα της σκέψης και φτιάξαμε την αφίσα μας.Ζωγραφίσαμε σε σταγόνες και κάθε ομάδα έφτιαξε την δικιά της αφίσα ανάλογα με το χρώμα.
Η ομάδα με το άσπρο καπέλο μας έδωσε πληροφορίες για τον πλανήτη μας.Τι υπάρχει πάνω στην Γή ;Απο ποιούς κατοικείται;Άνθρωποι διαφόρων φυλών,ζώα του νερού και της ξηράς, πουλιά,ερπετά βουνά, δάση,ζούγκλες ,ποτάμια,λίμνες θάλασσα,λουλούδια,δέντρα κ.α
Η ομάδα με το πράσινο καπέλο μας είπε πως ονειρεύεται να γίνει ο πλανήτης μας,και πώς θα ήθελε να είναι.Το μαύρο καπέλο μας είπε για τα προβλήματα του πλανήτη μας που δημιουργούν τα περισσότερα οι άνθρωποι απερίσκεπτα:πυρκαγιές,τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν ,το νερό που λιγοστεύει,οι πάγοι που λιώνουν, η φτώχεια ,οι άνθρωποι που πεινάνε κ.α.Η ομάδα με το κίτρινο καπέλο μας έδωσε ιδέες πως θα ξεπεραστούν τα προβλήματα.Η ομάδα με το κόκκινο καπέλο μας είπε τι νοιώθει για τον πλανήτη μας:Αγάπη ,λύπη γιατι ο πλανήτη μας εκπέμπει ΣΟΣ,ελπίδα οτι οι μεγάλοι επιτέλους θα σκεφτούν να προστατέψουν τον πλανήτη μας
Το μπλέ καπέλο (η κυρία)μας είπε οτι ο πλανήτης Γη είναι το κοινό μας σπίτι με τα ζώα .πρέπει να προσέχουμε το μοναδικό μας σπίτι μαζί και τα ζώα του .
Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ(ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ)
Σκεφτήκαμε με τα καπέλα της σκέψης και φτιάξαμε την αφίσα μας.Ζωγραφίσαμε σε σταγόνες και κάθε ομάδα έφτιαξε την δικιά της αφίσα ανάλογα με το χρώμα.
Η ομάδα με το άσπρο καπέλο μας έδωσε πληροφορίες για τον πλανήτη μας.Τι υπάρχει πάνω στην Γή ;Απο ποιούς κατοικείται;Άνθρωποι διαφόρων φυλών,ζώα του νερού και της ξηράς, πουλιά,ερπετά βουνά, δάση,ζούγκλες ,ποτάμια,λίμνες θάλασσα,λουλούδια,δέντρα κ.α
Η ομάδα με το πράσινο καπέλο μας είπε πως ονειρεύεται να γίνει ο πλανήτης μας,και πώς θα ήθελε να είναι.Το μαύρο καπέλο μας είπε για τα προβλήματα του πλανήτη μας που δημιουργούν τα περισσότερα οι άνθρωποι απερίσκεπτα:πυρκαγιές,τα ζώα που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν ,το νερό που λιγοστεύει,οι πάγοι που λιώνουν, η φτώχεια ,οι άνθρωποι που πεινάνε κ.α.Η ομάδα με το κίτρινο καπέλο μας έδωσε ιδέες πως θα ξεπεραστούν τα προβλήματα.Η ομάδα με το κόκκινο καπέλο μας είπε τι νοιώθει για τον πλανήτη μας:Αγάπη ,λύπη γιατι ο πλανήτη μας εκπέμπει ΣΟΣ,ελπίδα οτι οι μεγάλοι επιτέλους θα σκεφτούν να προστατέψουν τον πλανήτη μας
Το μπλέ καπέλο (η κυρία)μας είπε οτι ο πλανήτης Γη είναι το κοινό μας σπίτι με τα ζώα .πρέπει να προσέχουμε το μοναδικό μας σπίτι μαζί και τα ζώα του .
Η ΑΦΙΣΑ ΜΑΣ(ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ)
ΜΠΛΕ ΚΑΠΕΛΟ
Δεν μπορούμε να προστατεύσουμε τα ζώα σε κιβωτό όπως ο Νώε!αλλα μπορούμε...
Να μαθαίνουμε περισσότερα για το θαλάσσιο περιβάλλον, μιλάμε στην οικογένεια μας και τους φίλους μας για τη ζωή στην θάλασσα και την ανάγκη προστασίας.
Να μην συλλέγουμε ζωντανά ζώα και φυτά απο την θάλασσα και την παραλία.
Να μάθουμε να αγαπάμε τα ζώα και να τα σεβόμαστε.
Να θυμόμαστε ότι τα ζώα πρέπει να ζούν στο φυσικό περιβάλλον τους και όχι σε ζωολογικούς κήπους ,θαλάσσια πάρκα και ενυδρεία.
Να μην πετάμε σκουπίδια,πλαστικά,σακούλες στη θάλασσα ,στις παραλίες και στο δρόμο.
Να ανακυκλώνουμε το γυαλί ,το χαρτί και τα ανακυκλώσιμα υλικά.
Να μην αγοράζουμε διακοσμητικά προϊόντα που που προέρχονται απο θαλάσσια ζώα.
Χρησιμοποιήσαμε υλικό για την θεωρία των καπέλων
απο το αγαπημένο blog "Τετάρτη τάξη"της Χριστίνας
Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!!!
παιδαγωγικό υλικό απο το πρόγραμμα thalassapedia
Από την Helmepa junior
Συγχαρητήρια για αυτή την εκπληκτική δουλειά!! Μπράβο σε σένα και στα παιδάκια σου!!! Καλό καλοκαίρι με ξεκούραση και πολλές βουτιές στο νησί!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπεροχο Νίνα, υπέροχο!!!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!! Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι υπέροχη τι φοβερή τι απιθανη δουλειά.. .....την απολαυσα και τη καταζήλεψα ταυτόχρονα.. ..,.........νομίζω θα την κλρψω αυτούσια για του χρόνου......
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπραβο Νίνα μου και Καλό καλοκαίρι! !!!
Την λατρεψα !!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνθουσιασμένη !!!!!
Τι να σχολιάσω σε μια τόσο προσεγμένη δουλειά.... Εξαιρετικό!!!! Συγχαρητήρια Νίνα!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι φοβερή δουλειά βρε Νίνα! Απίστευτη! Κατάλαβα και τη θεωρία στην εφαρμογή! Δεν έχω λόγια! Τη λάτρεψα τη συγκεκριμένη ανάρτηση! Μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήRespect.Τι ωραια ΔΟΥΛΕΙΑ.Χίλια μπραβο
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια Νίνα! Ενδιαφέρον, πλούσιο σε ιδέες , καταπληκτική εφαρμογή , τέλεια αποτελέσματα. Πάντα τέτοιες ιδέες και τέτοιες καταπληκτικές δουλειές!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίνα μου με αυτή την εκπληκτική σου ανάρτηση αποκόμισα ένα άσπρο καπέλο για τις πληροφορίες και το υλικό που μας πρόσέφερες,ένα πράσινο καπέλο αφού προάγεις τη δημιουργικότητα ένα κόκκινο καπέλο αφού με συγκίνησες πολύ και ένα κίτρινο καπέλο αφού εμπνέεις θετική ενέργεια και αισιοδοξία!!!!πολλά πολλά συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτική δουλειά, Νίνα!!!! Συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτη δουλειά!!! Συγχαρητήρια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίνα μου, είχα διαβάσει για τα 6 καπέλα πριν ένα χρόνο και προσπάθησα μάταια να βρω χρόνο για να τα εισάγω στην πράξη. Χαίρομαι πραγματικά που εσύ τα κατάφερες και μοιράζεσαι μαζί μας αυτήν την εκπληκτική μέθοδο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι τα αξιοποιήσατε στο έπακρο!!!!
Χίλια Μπράβο !!!
Καλό, ξεκούραστο, και δροσιστικό Καλοκαίρι κοπέλα μου!!!!
Eίσαι μια καταπληκτική δασκάλα!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά τα παιδιά που έχεις είναι ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ!!
Χωρίς λόγια!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για την ολοκληρωμένη δουλειά σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήπόσο τυχερά παιδιά...πολλά συγχαρητήρια!ό,τι κάνεις είναι εξαιρετικό..μπράβο σου!καλή ξεκούραση και καλό καλοκαίρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήκορίτσια σας ευχαριστώ πολύ!!!πραγματικά τα καπέλα της σκέψης είναι εκπληκτική μέθοδος και αποτελεσματική!Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!!πολλά φιλιά
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΎ ΑΣΤΕΊΟ ΓΙΑ ΚΑΠΈΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήένα χαιρετισμό
gracias Blanca!!!
ΔιαγραφήGracias por compartir.
ΑπάντησηΔιαγραφή