ΚΑΛΑΘΙΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ.
Zευγάρια..
Ακούγοντας το παραδοσιακό τραγούδι "μηλο μου κόκκινο "τα νήπια χορεύουν γύρω από τα χάρτινα φρούτα που έχουμε κόψει στη μέση.
Μόλις σταματήσει η μουσική παίρνουν από ένα μισό και ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό φρούτο τους .Έτσι σχηματίζουν ζευγάρια.Τα ζευγάρια συζητούν μεταξύ τους για το αγαπημένο τους φρούτο και το παρουσιάζουν.
ΤΕΤΡΑΔΕΣ
Με την συνοδεία του ίδιου τραγουδιού "μήλο μου κόκκινο" τα νήπια χορεύουν με το ταίρι τους.Με το σταμάτημα της μουσικής βρίσκουν άλλο ένα ζευγάρι και σχηματίζουν ομάδα(τετράδα)
κάθε ομάδα φτιάχνει το καλάθι της και αποφασίζει με ποια φρούτα θα το γεμίσει .
(τους βοηθάμε με ερωτήσεις για να μάθουν να καταμερίζουν εργασίες)
Δίνουν ένα όνομα στην ομάδα)
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
Κάθε ομάδα με τη σειρά της παρουσιάζεται στην ολομέλεια της τάξης.Ένα παιδί αναλαμβάνει να συστήσει τα μέλη της ομάδας και το όνομα της.Παρουσιάζουν την τελική δημιουργία τους λέγοντας μια μικρή ιστορία "πως βρέθηκαν τα φρούτα στο καλάθι"
Οι ιστορίες τους καταγράφονται και η τελική τους δημιουργία αναρτάται στην τάξη
με τα φρούτα που μας έμειναν ...φτιάξαμε το ταίρι τους..
Zευγάρια..
Ακούγοντας το παραδοσιακό τραγούδι "μηλο μου κόκκινο "τα νήπια χορεύουν γύρω από τα χάρτινα φρούτα που έχουμε κόψει στη μέση.
Μόλις σταματήσει η μουσική παίρνουν από ένα μισό και ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό φρούτο τους .Έτσι σχηματίζουν ζευγάρια.Τα ζευγάρια συζητούν μεταξύ τους για το αγαπημένο τους φρούτο και το παρουσιάζουν.
ΤΕΤΡΑΔΕΣ
Με την συνοδεία του ίδιου τραγουδιού "μήλο μου κόκκινο" τα νήπια χορεύουν με το ταίρι τους.Με το σταμάτημα της μουσικής βρίσκουν άλλο ένα ζευγάρι και σχηματίζουν ομάδα(τετράδα)
κάθε ομάδα φτιάχνει το καλάθι της και αποφασίζει με ποια φρούτα θα το γεμίσει .
(τους βοηθάμε με ερωτήσεις για να μάθουν να καταμερίζουν εργασίες)
Δίνουν ένα όνομα στην ομάδα)
Κάθε ομάδα με τη σειρά της παρουσιάζεται στην ολομέλεια της τάξης.Ένα παιδί αναλαμβάνει να συστήσει τα μέλη της ομάδας και το όνομα της.Παρουσιάζουν την τελική δημιουργία τους λέγοντας μια μικρή ιστορία "πως βρέθηκαν τα φρούτα στο καλάθι"
Οι ιστορίες τους καταγράφονται και η τελική τους δημιουργία αναρτάται στην τάξη
με τα φρούτα που μας έμειναν ...φτιάξαμε το ταίρι τους..