Γκαμπριέλε Μίντερ(1887-1962)
Γερμανίδα expresionist ζωγράφος ,σύντροφος του Βασίλι Καντίνσκυ
http://www.youtube.com/watch?v=4cvrppvY5yc
" Βαρκάδα" Γκαμπριέλε Μιντερ
Παρατήρηση του πίνακα ,συζήτηση (θέμα ,τιτλο ,χρώματα , για την ζωγράφο και τον τροπο που ζωγράφιζε).
Αναπαράσταση του πίνακα .
Αναδημιουργία του πίνακα με κολάζ και ζωγραφική .
Ας προσπαθήσουμε να αναδημιουργήσουμε τον πίνακα .τι χρώματα θα χρησιμοποιήσουμε;
πόσα άτομα θα πάνε βαρκάδα;
πως θα ζωγραφίσουμε τη θάλασσα; θα είναι ήρεμη ή αγριεμένη;
είναι πρωί ;μεσημέρι;απόγευμα;ή νύχτα ;
τι φόντο θα βάλουμε;τι ρούχα θα φοράνε; συζητήσαμε και καταλήξαμε να χρησιμοποιήσουμε λαδοπαστελ για το φόντο και(χρωματιστά χαρτόνια) κολάζ για τα βουνά ,την βάρκα και τα πρόσωπα.
ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ!
συνεχίζουμε με τα έργα της Γκαμπριέλε Μιντερ
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
Γερμανίδα expresionist ζωγράφος ,σύντροφος του Βασίλι Καντίνσκυ
http://www.youtube.com/watch?v=4cvrppvY5yc
" Βαρκάδα" Γκαμπριέλε Μιντερ
Παρατήρηση του πίνακα ,συζήτηση (θέμα ,τιτλο ,χρώματα , για την ζωγράφο και τον τροπο που ζωγράφιζε).
Αναπαράσταση του πίνακα .
Αναδημιουργία του πίνακα με κολάζ και ζωγραφική .
Ας προσπαθήσουμε να αναδημιουργήσουμε τον πίνακα .τι χρώματα θα χρησιμοποιήσουμε;
πόσα άτομα θα πάνε βαρκάδα;
πως θα ζωγραφίσουμε τη θάλασσα; θα είναι ήρεμη ή αγριεμένη;
είναι πρωί ;μεσημέρι;απόγευμα;ή νύχτα ;
τι φόντο θα βάλουμε;τι ρούχα θα φοράνε; συζητήσαμε και καταλήξαμε να χρησιμοποιήσουμε λαδοπαστελ για το φόντο και(χρωματιστά χαρτόνια) κολάζ για τα βουνά ,την βάρκα και τα πρόσωπα.
ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ!
συνεχίζουμε με τα έργα της Γκαμπριέλε Μιντερ
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
LANDESCAPE
Πριν την αναδημιουργία του πίνακα προηγείται παρουσίαση,συζήτηση, τι αισθήματα τους προκαλει ο κάθε πίνακας και γενικά η διαδικασία για να γνωρίσουν τα παιδιά το έργο , τον καλλιτέχνη και να εκφραστούν μέσα απο την τέχνη.
TA EΡΓΑ ΜΑΣ...
Αναδημιουργία του έργου(λαδοπαστελ)
1ο βήμα
Χωρίζουμε το φύλλο μας σε 3 μέρη. Τραβάμε την πρώτη γραμμή (χρησιμοποιούμε τη τελεία που πάει βόλτα -σαν παιχνίδι, απο την μια ακρη του φύλλου ως την άλλη άκρη ( στο 1/3 φτιάχνουμε το έδαφος
2ο βήμα
Μία τελεία απο αριστερα και μία τελεία απο δεξιά πάνε βόλτα και συναντιώνται κάπου στο μέσον.Κάποια περπατάει γρήγορα και φτάνει νωρίτερα ,η άλλη καθυστερεί ...λίγο! Ετσι σχεδιάζουμε τα χαμηλά βουνά.
3ο βήμα
Μία αλλη τελεία στέκεται πάνω απο το σημείο, που συναντήθηκαν οι κουκίδες που πήγαν βόλτα στα χαμηλά βουνά. Τις βλέπει και θέλει να κατέβει κάτω να συναντήσει τις φίλες της( τις τελείες). Σκέφτεται, απο ποιο δρόμο να κατέβει; Αποφασίζει και κατεβαινει ,δεν τις βρίσκει και γυρνάει πίσω ,όπου συναντά μια παλιά της φίλη τελεία , που της άρεσαν τα ψηλά βουνά, γιατι ; είχε ήλιο. Γίνονται και τα ψηλά βουνά !
4ο βήμα
Ζωγραφίζουμε τα δέντρα ...όπως η Γκαμπριέλε Μίντερ και χρησιμοποιούμε τα ίδια τα χρώματα γιατί μας άρέσουν τα φθινοπωρινά χρώματα. Εκεί που έχει ήλιο χρησιμοποιούμε ανοιχτά χρώματα και στη σκιά σκούρα χρώματα.
5ο βήμα
Φτιάχνουμε τον ουρανό και έτοιμο το τοπίο!
Στο 2ο πίνακα δουλεύουμε με τις τελείες πάλι που πάνε βόλτα. Χωρίζουμε το φύλλο σε 3 μερη.Ακολουθούμε περίπου την ίδια διαδικασία: Φτιάχνουμε μια καινούργια ιστορία με τις τελείες και ολοκληρώνουμε τον πίνακα σαν παιχνίδι. (Την επόμενη μέρα στις ελεύθερες δραστηριότητες χρησιμοποιούν στοιχεία απο τους πίνακες που ζωγραφίσαμε!)
TA EΡΓΑ ΜΑΣ...
Αναδημιουργία του έργου(λαδοπαστελ)
1ο βήμα
Χωρίζουμε το φύλλο μας σε 3 μέρη. Τραβάμε την πρώτη γραμμή (χρησιμοποιούμε τη τελεία που πάει βόλτα -σαν παιχνίδι, απο την μια ακρη του φύλλου ως την άλλη άκρη ( στο 1/3 φτιάχνουμε το έδαφος
2ο βήμα
Μία τελεία απο αριστερα και μία τελεία απο δεξιά πάνε βόλτα και συναντιώνται κάπου στο μέσον.Κάποια περπατάει γρήγορα και φτάνει νωρίτερα ,η άλλη καθυστερεί ...λίγο! Ετσι σχεδιάζουμε τα χαμηλά βουνά.
3ο βήμα
Μία αλλη τελεία στέκεται πάνω απο το σημείο, που συναντήθηκαν οι κουκίδες που πήγαν βόλτα στα χαμηλά βουνά. Τις βλέπει και θέλει να κατέβει κάτω να συναντήσει τις φίλες της( τις τελείες). Σκέφτεται, απο ποιο δρόμο να κατέβει; Αποφασίζει και κατεβαινει ,δεν τις βρίσκει και γυρνάει πίσω ,όπου συναντά μια παλιά της φίλη τελεία , που της άρεσαν τα ψηλά βουνά, γιατι ; είχε ήλιο. Γίνονται και τα ψηλά βουνά !
4ο βήμα
Ζωγραφίζουμε τα δέντρα ...όπως η Γκαμπριέλε Μίντερ και χρησιμοποιούμε τα ίδια τα χρώματα γιατί μας άρέσουν τα φθινοπωρινά χρώματα. Εκεί που έχει ήλιο χρησιμοποιούμε ανοιχτά χρώματα και στη σκιά σκούρα χρώματα.
5ο βήμα
Φτιάχνουμε τον ουρανό και έτοιμο το τοπίο!
Στο 2ο πίνακα δουλεύουμε με τις τελείες πάλι που πάνε βόλτα. Χωρίζουμε το φύλλο σε 3 μερη.Ακολουθούμε περίπου την ίδια διαδικασία: Φτιάχνουμε μια καινούργια ιστορία με τις τελείες και ολοκληρώνουμε τον πίνακα σαν παιχνίδι. (Την επόμενη μέρα στις ελεύθερες δραστηριότητες χρησιμοποιούν στοιχεία απο τους πίνακες που ζωγραφίσαμε!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου