Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017
Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ...
... ΚΥΜΑΤΙΖΕΙ!
με καλλιτεχνική διάθεση!
χαιρετισμός στη σημαία!
Η ιδέα απο http://www.jennyknappenberger.com
ΧΡΟΝΙΚΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΧΙΟΥ
Η
Ελευθερία έρχεται στο πολύπαθο νησί της Χίου ανήμερα της γιορτής των Πολιούχων
της, Μηνά, Βίκτωρα και Βικεντίου την
Κυριακή 11 Νοεμβρίου 1912.
Είχε ξημερώσει, όταν η μοίρα των Ελληνικών πλοίων, υπό την διοίκηση του πλοιάρχου Ιωάννη Δαμιανού εμφανίστηκε στο στενό Οινουσσών - Μικράς Ασίας.
Την πρώτη γραμμή του σχηματισμού, την πλησιέστερη στη ξηρά, αποτελούσαν τα οπλισμένα εμπορικά "Μακεδονία", "Εσπερία" και "Αρκαδία" Τη δεύτερη παράλληλη γραμμή αποτελούσαν τα μεταγωγικά "Πατρίς", "Σαπφώ" και "Ερριέττα" Την τρίτη γραμμή αποτελούσαν τα αντιτορπιλικά "Νέα Γενεά" και "Κεραυνός" .
και τα δικά μας puzzle ...
Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017
Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017
Aς συνεργαστούμε!
Συνθέσεις με γεωμετρικά σχήματα..
Τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα ημικύκλια και με το σταμάτημα της μουσικής, βρίσκουν το άλλο μισό και γίνονται ζευγάρι.
Δίνονται σχήματα σε διάφορα μεγέθη.
Κάποια παιδιά αλλάζουν το ημικύκλιο τους με το διπλανό ζευγάρι και δημιουργούν συνθέσεις
.
...τραβάμε μαζί γραμμές με χάρακα ,χρησιμοποιούμε τα ίδια χρώματα ,επιλέγουμε μια εποχή και ενώνουμε τις ζωγραφιές μας!
Ένα τοπίο ...μια εποχή
Ένας δρόμος ,3 δέντρα,λόφοι και μια εποχή
η ιδέα από http://elisasantambrogio3.blogspot.gr
.Thanks Elisa!
Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017
ΒΑΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ PIET MONDRIAN
Piet Mondrian"Combosition in Bleu, Red and Yellow1942
Αφιερώνουμε λίγο χρόνο να παρατηρήσουμε το έργο τέχνης.
Τι βλέπετε;Συγκεντρώνουμε τις πρώτες παρατηρήσεις από τa παιδιά και στη συνέχεια ζητάμε να μας περιγράψουν με λεπτομέρεια τα σχήματα τα χρώματα και τις γραμμές και καταγράφουμεΧΡΏΜΑΤΑ : Ποια χρώματα βλέπετε; ΣΧΉΜΑΤΑ: Ποια σχήματα;Περιγράψτε τα ΓΡΑΜΜΕΣ: Ποιες γραμμές;Περιγράψτε τις
Τι νιώθεις βλέποντας το έργο αυτό;χαρούμενος (γιατί το λες αυτό)λυπημένος ,θυμωμένος
Τι βλέπεις τώρα που δεν είδες πριν;(βλέπω βασικά χρώματα,μπορώ να τα αναμείξω και να φτιάξω άλλα χρώματα ...όπως το κόκκινο με κίτρινο και να φτιάξω πορτοκαλί
Ποιες νέες ιδέες έχεις για το έργο;
Να χρησιμοποιήσουμε άλλα χρώματα ...όπως τα συμπληρωματικά
Να χρησιμοποιήσουμε άλλα χρώματα ...όπως τα συμπληρωματικά
Δημιουργούμε ένα έργο με το σώμα μας ...
Tο όνομα μας...παγιδεύεται στον ιστό της αράχνης
To αρχικό γράμμα του ονόματος μας...όπως τa έργα του Piet Mondrian
με συμπληρωματικά χρώματα
Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2017
ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΗΣΙ...
....ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ!
Με προσωπικά στοιχεία:
Βουνό:Το αγαπημένο μου φαγητό
Ηφαίστειο:Tι με εκνευρίζει περισσότερο
Λίμνη:ο αγαπημένος μου ήρωας
Ποτάμι:η αγαπημένη μου ομάδα
Πόλη:τo το αγαπημένο μου γλυκό
Πέλαγος: το αγαπημένο σπορ
η ιδέα απο το immagin@rti
thanks Elisa!
Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΚΑΛΑΘΙΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ.
Zευγάρια..
Ακούγοντας το παραδοσιακό τραγούδι "μηλο μου κόκκινο "τα νήπια χορεύουν γύρω από τα χάρτινα φρούτα που έχουμε κόψει στη μέση.
Μόλις σταματήσει η μουσική παίρνουν από ένα μισό και ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό φρούτο τους .Έτσι σχηματίζουν ζευγάρια.Τα ζευγάρια συζητούν μεταξύ τους για το αγαπημένο τους φρούτο και το παρουσιάζουν.
ΤΕΤΡΑΔΕΣ
Με την συνοδεία του ίδιου τραγουδιού "μήλο μου κόκκινο" τα νήπια χορεύουν με το ταίρι τους.Με το σταμάτημα της μουσικής βρίσκουν άλλο ένα ζευγάρι και σχηματίζουν ομάδα(τετράδα)
κάθε ομάδα φτιάχνει το καλάθι της και αποφασίζει με ποια φρούτα θα το γεμίσει .
(τους βοηθάμε με ερωτήσεις για να μάθουν να καταμερίζουν εργασίες)
Δίνουν ένα όνομα στην ομάδα)
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ
Κάθε ομάδα με τη σειρά της παρουσιάζεται στην ολομέλεια της τάξης.Ένα παιδί αναλαμβάνει να συστήσει τα μέλη της ομάδας και το όνομα της.Παρουσιάζουν την τελική δημιουργία τους λέγοντας μια μικρή ιστορία "πως βρέθηκαν τα φρούτα στο καλάθι"
Οι ιστορίες τους καταγράφονται και η τελική τους δημιουργία αναρτάται στην τάξη
με τα φρούτα που μας έμειναν ...φτιάξαμε το ταίρι τους..
Zευγάρια..
Ακούγοντας το παραδοσιακό τραγούδι "μηλο μου κόκκινο "τα νήπια χορεύουν γύρω από τα χάρτινα φρούτα που έχουμε κόψει στη μέση.
Μόλις σταματήσει η μουσική παίρνουν από ένα μισό και ψάχνουν να βρουν το άλλο μισό φρούτο τους .Έτσι σχηματίζουν ζευγάρια.Τα ζευγάρια συζητούν μεταξύ τους για το αγαπημένο τους φρούτο και το παρουσιάζουν.
ΤΕΤΡΑΔΕΣ
Με την συνοδεία του ίδιου τραγουδιού "μήλο μου κόκκινο" τα νήπια χορεύουν με το ταίρι τους.Με το σταμάτημα της μουσικής βρίσκουν άλλο ένα ζευγάρι και σχηματίζουν ομάδα(τετράδα)
κάθε ομάδα φτιάχνει το καλάθι της και αποφασίζει με ποια φρούτα θα το γεμίσει .
(τους βοηθάμε με ερωτήσεις για να μάθουν να καταμερίζουν εργασίες)
Δίνουν ένα όνομα στην ομάδα)
Κάθε ομάδα με τη σειρά της παρουσιάζεται στην ολομέλεια της τάξης.Ένα παιδί αναλαμβάνει να συστήσει τα μέλη της ομάδας και το όνομα της.Παρουσιάζουν την τελική δημιουργία τους λέγοντας μια μικρή ιστορία "πως βρέθηκαν τα φρούτα στο καλάθι"
Οι ιστορίες τους καταγράφονται και η τελική τους δημιουργία αναρτάται στην τάξη
με τα φρούτα που μας έμειναν ...φτιάξαμε το ταίρι τους..