Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017
Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017
ΕΝΤΕΧΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
"Collecting Sticks"Joseph Suss 1867-1937
Αναλύθηκε μέσα απο την ρουτίνα σκέψης "Βλέπω-Σκέφτομαι- Αναρωτιέμαι"
Χρησιμοποιώντας την ρουτίνα σκέψης
ΑΡΧΗ -ΜΕΣΗ -ΤΕΛΟΣ
Μια ομάδα δημιούργησε μια ιστορία έχοντας τον πίνακα ως μέση της ιστορίας
τίτλος της ιστορίας"μαζεύοντας ξύλα"
Δημιουργήσαμε διαλόγους
και η άλλη ομάδα εχοντας τον πίνακα ως αρχή της ιστορίας
Τίτλος της ιστορίας"Μια χειμωνιάτικη νύχτα στο δάσος"
ΟΡΑΤΗ ΣΚΕΨΗ:Ενα χρώμα ,ενα σύμβολο και μια εικόνα για τον χειμώνα
.
Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2017
Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017
ΤΙΚ -ΤΑΚ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΑΣ!
Με αφορμή "το τικ και το τάκ" της αγαπημένης μας Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη
Ζωγραφίζουμε με το φίλο μας...
.... και η καρδούλα μας συνεχίζει να χτυπά τικ-τακ!
Δανειστήκαμε τις υπέροχες δραστηριότητες
απο την Πόπη http://www.popi-it.gr
ευχαριστούμε πολύ Πόπη
Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017
Ενας πιγκουίνος...όχι και τόσο τέλειος!
"Μπαίνοντας στη θέση τους" προσπαθούμε να κατανοήσουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους.Αξιοποιούμε τις ρουτίνες σκέψης της ομάδας Harvard project zero"εξερευνώντας απόψεις"
Step Inside:Perceive-Know-Care about
(Mπαίνω στη θέση του άλλου: Αντιλαμβάνομαι -Γνωρίζω -Φροντίζω )
Χρησιμοποιούμε το μοτίβο αυτό όταν θέλουμε οι μαθητές να διευρύνουν την σκέψη τους και να κοιτάξουν με διαφορετικό τρόπο τα πράγματα.
Επιλέγουμε ένα ήρωα της ιστορίας και καταγράφουμε τις απόψεις μας
Με τρεις βασικές ερωτήσεις καθοδηγούμε τα παιδιά.
1.Τι μπορεί να σκέφτεται ή να αισθάνεται ο συγκεκριμένος ήρωας
2.Τι μπορεί να γνωρίζει ή να πιστεύει ;
3.Τι είναι αυτό για το οποίο νοιάζεται και φροντίζει.
.
με αφορμή την ιστορία ζωγραφίζουμε πιγκουίνους
και στέλνουμε κάρτες στα αγαπημένα μας πρόσωπα,
Χρησιμοποιούμε και εδώ το ίδιο μοτίβο σκέψης"Αντιλαμβάνομαι -γνωρίζω- φροντίζω"
ζωγραφίζουμε πολικές αρκούδες με στένσιλ