Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ !


Βάφουμε  με ρολό
  Η ιδέα  απο το αγαπημένο http://minimatisse.blogspot.gr
                                                 Thank  you Mrs Hahn!

Παίζουμε με πλαστελίνη  και  κάνουμε μίξεις χρωμάτων
Μια πολιτεία (κολάζ) με χρωματιστά σπίτια(βασικά χρώματα) εμπνευστήκαμε απο τα εργα του James Rizzi

και τα σκυλάκια (συμπληρωματικά χρώματα)  που ζουν εκει,
                                                 απο τα έργα του keith Haring





O "μαυρής" ο γάτος της winnie  χρωματιστόςς 



Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑLEXANDER CALDER



ΕΝΤΕΧΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ   ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
http://www.pz.harvard.edu/

ΜΟΤΙΒΟ ΣΚΕΨΗΣ: ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΕΣ
Παρατηρούμε το έργο και περιγράφουμε  τα χρώματα,τα σχήματα και  τις γραμμές
ΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ;
ΧΡΩΜΑΤΑ : Ποιά χρώματα  χρησιμοποιει ο ζωγράφος; 
ΣΧΗΜΑΤΑ: Ποιά και πόσα  σχήματα βλέπεις;Περίγραψε τα 
ΓΡΑΜΜΕΣ: Ποιες γραμμές βλέπεις; Περίγραψε τις



Τι νοιώθεις ;
Τι σκέφτεσαι;Τι σου θυμίζει; Με τι μοιάζει;
Τι βλέπεις τωρα που δεν είδες πριν;
Ποιες νέες ιδέες έχεις για το έργο;



   Πως θα ένοιωθες αν αλλάζαμε το μαύρο χρώμα (στα μπαλόνια!)
Απαντήσεις  στο παραπάνω ερώτημα:Θα ένοιωθα χαρούμενος αν ήταν κιτρινα  τα μπαλόνια!
      Γιατί το λές αυτό;Το κίτρινο είναι το χρώμα της χαράς!
      Θα  είχαν γενέθλια στο σπίτι αν τα μπαλονια ηταν χρωματιστά!
      Γιατι το λές αυτό; Στα γενέθλια έχουμε μπαλόνια και  ολοι ειναι χαρούμενοι!
      γιατι παιρνουν δώρα!
      Θα είχαμε γιορτή αν τα μπαλόνια ήταν χρωματιστά!
               
 (Μαθαίνουμε  πως να κάνουμε τα περιγράμματα σχημάτων
και πως να τραβάμε γραμμές με την βοήθεια του χάρακα  )

ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ  Ο ....ALEXANDER CALDER
Είδαμε το video με εργα του Alexander  Calder

                                         

ΤΟ ΟΝΟΜΑ  ΜΟΥ




ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ  ΜΟΥ





Ιδέα για τα πορτραίτα όπως και το video  
 απο το αγαπημένο μου http://plastiquem.blogspot.gr/
thank you!

Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

ΧΡΩΜΑΤΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ PAUL KLEE


Μεταφερθήκαμε και εμείς στο ατελιέ του ζωγράφου,
 χορέψαμε μαζι με την Μάτι και το  Νταντα στο ρυθμό των χρωμάτων
μαύρο-γκρί -άσπρο!

Παρατηρήσαμε τα έργα του Paul Klee σε ομάδες
Ποια χρώματα ;Ποια σχήματα;Ποιές γραμμές;
Τι είναι; Με τι μοιάζουν;
Τι νοιώθουμε; 
 Χρωματίσαμε τετράγωνα συνδυάζοντας αρμονικά τα χρώματα
και γράψαμε το όνομα μας .